Slider

Tihnă și odihnă la Satul Banului Guesthouse

24 sept. 2023

Cu ocazia unei aniversări cu totul speciale, a 40 de ani de viață, am ales un loc cu totul special. Este vorba de Satul Banului Guesthouse. Recunosc, inițial mă gândeam să îmi petrec ziua de naștere într-un alt loc, tot special, Potcoava Mountain Hideaway, unde am fost și anul trecut. Cum voiam să îmi petrec ziua de naștere călare, dar în același timp să înnoptez într-un loc nou, s-a întâmplat ca Satul Banului Guesthouse să aducă elementul de noutate, plus posibilitatea unei plimbări călare. Pe lângă asta, este și mai aproape de București și mai ușor de ajuns cu trenul și apoi cu un taxi.

În ziua în care am împlinit frumoasa vârstă, am luat trenul din Gara de Nord având ca destinație Câmpina. După doar o oră de călătorie am ajuns la destinație ca mai apoi să luăm un Bolt până în Satul Banului. Am ajuns la Satul Banului Guesthouse tocmai la timp să luăm prânzul. Și ce prânz!

Ciorbă de porc din belșug, urmată de rață la cuptor alături de varză călită. Am avut și desert, înghețată de casă. După această experiență gastronomică reușită, ne-am cam rostogolit până în cameră.

La Satul Banului Guesthouse fiecare cameră are un nume și o poveste. Am ales să înnoptăm în camera Lina, pentru că mi-au plăcut geamurile mari și priveliștea oferită, plus scaunul balansoar din cameră.

După o cină la fel de copioasă precum prânzul, a doua zi am optat pentru un meniu mai lejer. La prânz fel principal și desert, iar la cină antreu și desert. Este bine de știut că există această posibilitate, pentru că eu nu am găsit-o pe site, dar am întrebat la fața locului.

Mâncarea la Satul Banului Guesthouse este de-a dreptul delicioasă. Când faci rezervarea ești întrebat dacă ai anumite restricții alimentare de care să țină cont. Nu am avut vreo restricție și ne-am bucurat de preparatele cu care au decis să ne surprindă. Am încercat și un desert nou, specific locului, și anume tăbârcă, un desert cu lapte și dovleac.

Camera Lina

Tăbârcă, desert cu lapte și dovleac

Eu, sărbătorind 40 de ani de viată!

Satul Banului Guesthouse este un loc pentru cei care caută un strop de tihnă. Când am făcut rezervarea, mi s-a spus că semnalul la telefon lipsește. Nu a mers tocmai cel mai bine, dar nu pot spune că lipsit cu desăvârșire.

Pentru puțină aventură, poți opta pentru plimbări cu bicicleta sau plimbări călare. Cum îți poți da seama, eu am optat pentru cea din urmă. Cam o oră m-am plimbat călare alături de Rigo, o iapă din rasa lipițan blândă, dar și oleacă năstrușnică când treceam pe lângă frunzele unui copac.

Dacă cauți un loc tihnit, cu mâncare delicioasă, aproape de București, atunci Satul Banului Guesthouse poate fi destinația ideală. Părerea mea e că cel mai bine poposești aici primăvara sau toamna când vremea e caldă, dar nu caniculară. Altfel s-ar putea să fie prea cald în cameră ziua (nu există aer condiționat, dar există un ventilator!), iar prin curte nu sunt prea multe locuri cu umbră.

Site: https://satulbanului.ro/ro/

P.S.: Dacă ți-a fost de folos acest articol, te rog să îl distribui. Pentru a fi la curent cu noutățile poți aprecia pagina de Facebook a blog-ului și să te abonezi ca să primești pe mail articolele!