Slider

Turul insulei Zakynthos cu autocarul

7 iul. 2012

Recunosc că mi-a plăcut mai mult turul insulei cu autocarul, decât croaziera. Excursia opțională care trebuia să fie realizată de agenție a fost anulată din lipsă de doritori, însă am găsit aceeași excursie la organizatorii locali, care erau amplasați la drumul principal. Singura diferență a fost de 10 euro în minus :) Ghidul a vorbit în engleză și nu în română, dar nu a fost o problemă să înțelegem ce spune în ciuda accentului grecesc ... oricum de multe ori nu eram atentă la ce spune, fiind captivată de peisaj :)

Și în acest tur am plecat în jur de 9 dimineața și ne-am întors în jur de 4 după-amiaza, așadar a durat aproximativ 7 ore.

Autocarul a făcut o oprire la o fabrică de ulei de măsline, de unde se pot cumpăra suveniruri uleioase: ulei de măsline sau săpun cu ulei de măsline. Eu am optat pentru un săpun natural cu ulei de măsline la 2 euro bucata. Încă nu am apucat să-l încerc, dar sper că a meritat banii :)

Următorul popas a fost la o terasă unde se poate bea o cafea. În continuare urmează o oprire în portul Porto Vromi pentru cei care doreau o excursie opțională cu ambarcațiuni mici cu care se poate pătrunde în interiorul Peșterilor Albastre. Noi am decis că ne-a fost suficient că le-am văzut din exterior :)

Apoi am poposit la biserica Sf. Dionissos, unde se pot aprinde lumânări sau scrie numele celor dragi pe o bucățică de hârtie, pentru a fi în grija celui de sus. Următoarea oprire a fost la meșteșugarii locali, unde se putea degusta vin, miere și diferite dulciuri. Am cumpărat și eu o sticlă de vin roșu, ușor, de vară cu 4 euro ... care mi-a plăcut foarte mult!

Penultima oprire a avut loc la un restaurant unde se putea mânca ceva mai consistent și bea un Mythos rece. Ultima oprire a fost la un punct de panoramă pentru a vedea epava de sus, însă din pacate platforma cu vizibilitate bună s-a dărâmat și am fost duși la o alta unde trebuia sa te întinzi un pic ca să vezi epava.

Fabrica de măsline din Lithaka

Degustare de ulei de măsline
Ulei de măsline cu usturoi
Plajă Porto Vromi
Porto Vromi

Berea Mythos

Priveliște de deasupra plajei Navagyo

P.S.: Dacă acest articol ți-a fost util, te rog să îl distribui. Pentru a fi la curent cu noutățile te invit să apreciezi pagina de Facebook a blog-ului și să te abonezi.